[Pardus-kullanicilari] firefox ile program iliskilendirme / amule / ed2k baglanti sorunu

Koray Ertac parduskeray at gmail.com
8 Tem 2008 Sal 10:32:19 EEST

Selamlar,

amule paketini kurdum ve fakat firefox uzerinden bir baglanti tikladigimda
Firefox bu baglanti ile ilgili iliskilendirilmemis gibi bir uyari aliyorum.
Bu iliskilendirme islemini nasil gerceklestirebilirim ??

browser uzerinden baglanti kopyalayip programa yapistirinca amule hatali
dosya boyutu gibi bir hata veriyor. bunu birkac baglantida denedim tamaminda
sorun yasadim.

pardus ve ed2k baglantilari ile baris ve sulh ortamini yakalamis
arkadaslarin tavsiyesine ihtiyac duymaktayim, simdiden tesekkur ederim.

koray...