[Pardus-kullanicilari] USB modem meselesi

Aggressive gruphavuzu at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 20:27:53 EEST

Arkadaşlar, "Pikatel USB" modem sahibiyim. forumlarda kamp kurmama
rağmen bir türlü aleti Pardus 2008'e tanıtamadım. bilgisayarı Pardus ile
açtığımda Link ışığı asla yanmıyor. bazıları bu olayı çözüp internete
bağlandıklarını söylerken, bazıları da bunun inkansız olduğunu ve bir
sonraki sürüme kadar çözülemeyeceğini iddia ediyor. bu aleti tanıtmanın
bir yolu var mı, yoksa boşa mı kürek çekiyorum ?