[Pardus-kullanicilari] Disk boyutu tavsiyesi

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 15:57:25 EEST

Mayıs ayının başından beri Pardus kullanıyorum. Tabii ki yeni kullanıcı
olduğum için windows'ta beraberinde duruyordu. En azında biraz olsun
olgunlaşana kadar windows'un durmasını istemiştim bir köşede.
Artık sanırım kendime yetecek kadar olgunlaştım ve windows'u tamamen
kaldırmaya karar verdim.
Şimdi sorum şu. Pardus'a ne kadar yer ayırmalıyım. 8 gb önerildiğini
biliyorum. Ev dizinini başka bir bölüme atayacağım. Şuan kullandığım Pardus
bölümü ve windows bölümünü ekleyince 60 gb  lık bir alanım kalıyor.
izce rahatça kullanmam için Pardus sistemine ne kadar kullanıcı dosyalarına n
kadar yer ayırmalıyım? Halihazırda 1 gb lık bir swap alanım var, ama bunu
değiştirmeyi düşünmüyorum çünkü 2 gb'lık ram var bilgisayarda.
Önerilerinizi bekliyorum.