[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008'i biçimlendirme yapmadan kurmak.

el_sherime hassan whitepharoah at yahoo.co.uk
7 Tem 2008 Pzt 14:48:43 EEST

Merhabalar,

Adım Görkem. Özellikle internette daha hızlı ve güvenli dolaşmak için Pardus 2008 kurmayı düşünüyorum. Bilgisayarımda 80 ve 300 gb olmak üzere iki harddik mevcut. 80 gblik ilk harddiskim C,D,E olmak üzerine 3 parçaya bölünmüş durumda. C sürücüsünde windows 98 yüklü, D ve E de 2 adet Xp yüklü. 300 gblik harddiskimde 4 bölüme ayrılmış durumda ve herbirinde önemli verilerim var.
1- Ben hiç format atmadan pardusu bu bölümlerden birine kurabilirmiyim.
2- Eğer bu mümkünse C sürücüsüne Windows 98 yanına kurabilirmiyim?
3- Bilgisayar açılırken, boot ekranında Pardus 4. seçenek olarakmı (1.Windows XP, 2.Windows XP, 3.Windows 98) çıkıcak yoksa bu şekilde bilgisayarın başlaması sağlanabilirmi?

Not happy with your email address?.
Get the one you really want - millions of new email addresses available now at Yahoo! http://uk.docs.yahoo.com/ymail/new.html