[Pardus-kullanicilari] 2008 Virtualbox kurulum.

Firat Ozgul ozgulfirat at gmail.com
7 Tem 2008 Pzt 13:31:17 EEST

Selamlar,

Yazma hakkım yok derken, "tr.pardus-wiki.org'da kullanıcı hesabım yok,"
demek istedim. Çünkü http://tr.pardus-wiki.org adresinde yazı yazabilmek
için bir kullanıcı hesabınız olması gerekiyor. wiki.pardus-linux.org'da
benim halihazırda bir kullanıcı hesabım var. Üstelik daha önce de
wiki.pardus-linux.org'a yazılar yazdım. Dolayısıyla tr.pardus-wiki.org'da
yeni bir hesap açmaktansa, kendisi de bir Viki olan wiki.pardus-linux.org'a
yazdım yazıyı...

Saygılar,
Fırat
07 Temmuz 2008 Pazartesi 13:14 tarihinde Emre ERENOGLU <erenoglu at gmail.com>