[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 R40e kurulumu

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 23:22:21 EEST

Merhaba
IBM R40e laptopa Pardus 2008 kurmaya calisiyorum.Daha once uzerinde
Pardus 2007 ve
Kubuntu vardi.Pardus 2008i 2007nin yerine kurmaya calisiyorum. Fakat
paketler yuklendikten
sonra kernel paketinin yapilandirilmasi sonlanmiyor.Takiliyor.2 saat
bekledim.Yine bir degisiklik olmadi.
Paketler hdde yuklu oldugundan dolayi tekrar yukleme yapmadan acaba
sadece yapilandirma
isini yeniden baslatabilir miyim? Sistemde grub da yuklu oldugu  icin
grubla birseyler yapilabilir mi?
Pardusun kurulu oldugu partisyonu kubuntuya mount edebiliyorum.
Ya da baska diyeceginiz neler var?