[Pardus-kullanicilari] Ses kartım kayboldu!

aydın şenler adsenler at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 18:33:43 EEST

Tekrar Merhaba,

Başta Emre Bey olmak üzere ilgilenen tüm dostlara teşekkür ediyorum.
Sorunumu dolaylı ve biraz da bilindik yollardan -formatlama+yeniden kurma-
çözdüm.
Anladığım kadarı ile hata benden kaynaklanıyor. Yani hsfmodem paketini
yapılandıran "hsfconfig" betiği çalışrken bazı sorular soruyor, hangi ülke,
e-posta, vs. Bu vs'nin içinde bir kaç kritik soru var, benim gibi önemsemeden
enter'layıp geçerseniz her şey olabiliyor, nitekim ses kartı sürücüsünü de
uçurabiliyor.
Bu sorular,  ..no.lı kernelini kullanayım mı, ses modülünü beğenmedim
değiştireyim mi gibisinden. Doğru yanıtlar verirseniz (benim durumumda
doğrular: evet kerneli kullan, ses modülüne dokanma sakın!), bazı
düzenlemeler yapıyor tabi ama sorun da çıkmıyor.
Sorun olduğu zamanda ise bu betiğin ne haltlar karıştırdığını bilemediğimden
geriye dönüş tam bir muamma, sonuçta yeniden kurulum.
Bu durum, Findos'taki geçmiş belli bir tarihteki yapılanmaya geri dönüş
seçeneğini aklıma getiriyor. Acaba diyorum, -hani şu kurulan dernek nedeniyle
havada uçuşan mermiler dindiğinde- Findos'taki gibi eski yapılandırmalara
dönebilme olanağı sağlanabilse ne iyi olurdu diye yüksek sesle düşündüm
birden.

Bu arada, aklıma gelen fıkrayı da anlatmadan geçemeyeceğim:
Adamın birinin yolu şehrin birine düşmüş geçmiş zamanda. Bulabildiği salaş bir
lokantaya varmış "bir tabak ...." diyecek olmuş garson hemen bir çanak
çorbayı adamın önüne koyuvermiş. Yahu, demiş adam, sizin bir mönünüz
seçeneğiniz filan yok mu? Var, demiş garson: ister yersin ister yemezsin!

Şiir okuyanın şutlandığını biliyorum da, fıkra anlatana ne yapacaklar
bilemiyorum artık!

Sağlıcakla..

04 Tem 2008 Cum tarihinde şunları yazmıştınız: