[Pardus-kullanicilari] root şifresi halloldu

mehmet aksu emehmet79 at hotmail.com
5 Tem 2008 Cmt 14:24:38 EEST

samed bey anlatım için teşekkür ederim sorunum halloldu.bu mesajı belki benim gibi yeni kullanıcı olup aynı sorunu yaşayanlar vardır diye yazıyorum.
şu şekilde yaptım sırasıyla ekranın sol altında yer alan pardus / sistem / sistem ayarları / sistem seçenekleri / kullanıcı yöneticisi ve burdan da yetkilendir i seçiyorum tabii önce düzenle diyerek zaten bu kısma kadar gelinince kurcalayarak da olsa halloluyo.yardımcı olan herkese teşekkürler.ama ben bayaa bi başınızı ağrıtıcağa benziyorum :))
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview