[Pardus-kullanicilari] fglrx

özdentopcu gultenozden at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 13:41:25 EEST

Sayın GÜLTEKİN

      Evet şirket politikasını biliyorum,ancak bu sorunun sizlerle
      aşılacağını düşünüyorum.Önceki sürümü hala çok başarılı bir
      şekilde kullanıyoruz,benzer sorunları onunlada yaşamıştık,ben
      biraz daha azim,gayret ve konsantrasyon ile başarılacağına
      inanıyorum.Yapıcı bir şekilde geliştirici kadroya olan desteğimiz
      sürecektir,başarılarınızın devamına...

özden topcu