[Pardus-kullanicilari] ET yanıt verir...

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
5 Tem 2008 Cmt 12:40:27 EEST

Furkan Duman der ki:

> Burada bir düzeltme yapma gereğini gördüm.  Zamanında, Pisi, Comar,
> Network-Manager vs.. uygulamalarına, UEKAE çalışanı olmasam da, ufak
> da olsa, ben ve diğer bağımsız geliştiricilerin kod katkılarında
> bulunduğunu hatırlıyorum.

Ufak yanlış bir tanımlama olur Furkan, neredeyse tüm WEP/WPA arayüzünü ve hata
düzeltmelerini sana borçluyuz :)

Pardus'un özgün projelerinde de bağımsız geliştiricilerimizin büyük payları
var. Zaten bu projenin en sevdiğim yanı, değişik yaş ve mesleklerden bir çok
kişiyi bir araya getiren bir imece yaratması. İnsanları bir şeyler üretmeye
ve kendi sınırları aşmaya motive etmesi.

Kim ne derse desin üzülme o yüzden, sözler geçici yapılan iş kalıcı.