[Pardus-kullanicilari] Firefox videolar ve kaydetme

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 12:20:26 EEST

İlgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Fakat anlayamadığım nokta..

>https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3006

ve

> Şu da şirin bişii.
ben kullanıyorum. indirebileceğiniz sitelerin listesi de var orada.

uzun zamandır kullandığım bir addon.
> işinize yarayacaktır.
> https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3590
> saygılar.

Bu eklentileri nasıl kurabilirim? Ve bunların Pardusa ve firefoxa etkisi
olur mu eksi yönde? Zira bazı eklentilerin firefoxu kilitlediği konusu daha
önce bu mail grubunda tartışılmıştı.

Bir de sanırım atlantı indirdiğimiz çoğu mpeg2 formatlı bu videolardan nasıl
Vcd veya Dvd yapabiliriz?

İyi haftasonları olsun.

                               Serdar Özgür