[Pardus-kullanicilari] Codeblocks

Ceyhun Ganioğlu ceyhun at likya.net
5 Tem 2008 Cmt 11:23:02 EEST

Emre Bey,

Pisi arayüzüyle indirdim.

Saygılar

----- Original Message -----
From: <pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr>
To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
Sent: Saturday, July 05, 2008 1:53 AM
Subject: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 30, Konu 62

Pardus-kullanicilari listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
ziyaret edin:
veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
şu adrese gönderin:
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr

Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
pardus-kullanicilari-owner at pardus.org.tr

Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
daha belirli olmasını sağlayın: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
mesajının içeriği..."

Günün Konuları:

   1. Re: Yeni Kullanıcıya yardım (Emre ERENOGLU)
   2. Re: sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları (menguceko)
   3. Re: Codeblocks (Emre ERENOGLU)
   4. Re: sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları (Emre ERENOGLU)
   5. Re: sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları
      (Deniz Silahcilar)
   6. Flamanca?? (Yaylali, Kemal)

Message: 1