[Pardus-kullanicilari] sayýn gelistiriciler ve pardus kullanýcýlarý

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
5 Tem 2008 Cmt 01:32:27 EEST

Hayir sorun yok, kullandiginiz kullanici adi yonetici yetkisinde olmadigi
icin, guvenlik acisindan izin vermiyor sistem sifreyi bilseniz bile.

Bunun icin, yine izin verir mi bilmiyorum ama, bir konsole programi acip
(ALT+F2 ile calistirabilirsiniz) sunu deneyin:

su -
sordugu sifreye root sifresini verin. Olursa, nano programi yardimi ile
ilgili dosyayi duzenlersiniz.

olmazsa haberimiz olsun :)  sizin kullaniciniza yonetici yetkisi vermenin
grafik ortamda bir yolu olmali, belki diger arkadaslar aciklarlar. degilse
ben komut satirindan bir seyler yaptirmaya calisirim.

Emre