[Pardus-kullanicilari] root şifresi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 23:30:23 EEST

Arkadaşlar
Pardus da şifreleme sorunu yok.Kurulum da size kullanıcı adı, Kullanıcının
isim soyadı, parola girdiğiniz kullanıcı ekle penceresinin sol alt tarafında
küçük kutucuğu işaretlemediyseniz yönetici hakları vermediğiniz için
yönetici parolanızı girseniz bile işlem yapmanız mümkün olmaz. Küçücük bir
ayrıntı ama dikkat edilmediği zaman kullunıcılardan birine bu yetkiyi
vermezseniz root olarak işlem yapamazsınız.21 dakika kadar zaman harcayarak
yeniden kurulum yapmak ilerdede karşılaşacağınız root işlemleri için daha
sağlıklı olur.Kolay gelsin

04 Temmuz 2008 Cuma 23:14 tarihinde Blue Berry <wenbrand at yahoo.co.uk>
yazmış: