[Pardus-kullanicilari] Urban Terror sorunu

Salih Şentürk sal.senturk at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 21:26:25 EEST

Merhaba,

Daha önce, pardus'un 2007.3 sürümünü kullanırken, urban terror oyunu gayet
güzel çalışıyordu. 2008'i yükledim ve urban terror'ü oynamaya çalıştım, ama
hem diğer sürümdekine göre yavaş çalışıyor(girişteki müzik bile yavaş
çalıyor), hem de oyuna girdikten sonra oyunu normal göremiyorum, belirsiz
şekiller falan çıkıyor. sorum şu: bu sorun bilgisayarımın özelliklerinden mi
kaynaklanıyor, yoksa yapmam gereken bir ayar mı var?

Teşekkürler, İyi Akşamlar

Salih Şentürk