[Pardus-kullanicilari] RE: sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
4 Tem 2008 Cum 21:00:07 EEST

Pardus/Sistem/Daha Fazla Uygulama/Dosya Yöneticisi

İle root olabilirsiniz. Ama ekranınızla ilgili kesin bilgi edinmelisiniz ve çözünürlülüğünü öğrenip dediğim siteden bilgilerinizi edinmelisiniz.
Üstelik hata kaydı alamadığım bu hatanın da kesin böyle giderildiğinden emin değilim. Sadece ben de işe yaradı.

Mustafa Cem ARMUTLU