[Pardus-kullanicilari] Abyss Web Server

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 19:15:01 EEST

.NET'i veya ASP'yi linux uzerinde destekleyecegini zannetmiyorum. Bu destek
eger Windows ustune windows versiyonunu kurarsaniz verebilecegi bir sey gibi
gorunuyor.

Zaten .Net yazacaksaniz ve program linux'ta calissin istiyorsaniz Mono
kullanin, ki kullanmamaya calismak MS teknolojilerinden uzak durmak
anlaminda iyi olabilir.

Emre