[Pardus-kullanicilari] sayın gelistiriciler ve pardus kullanıcıları

Serdar DALGIC serdar at cclub.metu.edu.tr
4 Tem 2008 Cum 18:46:10 EEST

Blue Berry wrote On 04-07-2008 18:23:
> acıkcası daha once hic hata raporu girmedim.nasıl yapabilirim? ve de
> hani benim sistemimden diyelim gene de nasıl cozebilirim? ancak
> sizlerden gelebilecek yardımlarla cozebilirim pardusmuzu kullanabilmek
> icin.

özgürlükiçin.com topluluğunun internet sitesinde bununla ilgili bir
döküman bulunmakta:

http://www.ozgurlukicin.com/nasil/pardusta-hata-bildirimi/

ayrıca Mayıs/Haziran aylarında Pardus örneği üzerinden "herhangi bir
linux dağıtımını nasıl verimli kullanabiliriz?" üzerine ODTÜ Bilgisayar
topluluğu elektronik dergisine iki yazı yazmıştım. ilginizi çekerse
bunlara da bakabilirsiniz.

http://e-bergi.com/2008/Mayis/Linux-dagitimini-nasil-verimli-kullaniriz-1
http://e-bergi.com/2008/Haziran/Linux-dagitimini-nasil-verimli-kullaniriz-2

kolay gelsin