[Pardus-kullanicilari] sayýn gelistiriciler ve pardus kullanýcýlarý

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
4 Tem 2008 Cum 18:13:36 EEST

2 tane onemli oldugunu dusundugum sorun var.daha once sordum birine yardımcı olunmaya calısıldı ama tam cozulemedi digerine cevap dahi gelmedi yardımcı olursanız sevinirim.

1-goruntu gitmesi olayı: uzun sureli video goruntusunde (gerek flash gerekse goruntulu gorusmede) bir muddet sonra ekran gri, beyaz ya da siyah oluyor (bakınız uzun sureli-yirmi dak- miniclip.com da oyun oynamak ya da flash goruntulu haberleri-en az 5-7 dk izlemek).tekrar kapatıp acmak zorunda kalıyorum, bazen acılmadan siyah ekranda kalıyor, sol ust kosede duran bir imlec seklinde.powersave programında yaptıgım birkac ayardan sonra bu durumun olma sıklıgı azaldı ama hala oluyor.

2-Bu problem icin bir cevap alamadım.soyle kablosuz (aynı)ağa bilgisayarı kapatıp actıktan sonraki bazı baglanıslarımda, normalde tanıdıgı ağa baglanamıyor. arasıra python hatası veriyor.aynı durum bir baska kablosuz ağa gecerken daha sık yasanıyor.

Yardımcı olursanız sevinirim.

Not:daha 1.sine ceva geldi tam cozulemedi, 2.sine cevap gelmedi.

Not happy with your email address?.
Get the one you really want - millions of new email addresses available now at Yahoo! http://uk.docs.yahoo.com/ymail/new.html