[Pardus-kullanicilari] ET yanıt verir...

Furkan Duman coderlord at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 18:05:51 EEST

Merhaba,

2008/7/4 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>:
> aittir. Çünkü bu kodları geliştirenler TÜBİTAK UEKAE çalışanlarıdır (svn

Burada bir düzeltme yapma gereğini gördüm.  Zamanında, Pisi, Comar,
Network-Manager vs.. uygulamalarına, UEKAE çalışanı olmasam da, ufak
da olsa, ben ve diğer bağımsız geliştiricilerin kod katkılarında
bulunduğunu hatırlıyorum. Uygulama kodlarını geliştirenler arasında
sadece UEKAE çalışanlarının bulunmadığını bu vesileyle hatırlatmak
istiyorum. SVN kayıtları incelenebilir.. Yapılan katkının
büyüklüğü-küçüklüğü UEKAE tarafından farklı mı yorumlanıyor? Açıkçası,
yazınızda böyle bir tanımlama yapmanız beni üzdü. Hatırlarsanız daha
önce de bir blog girdinizde de benzer nitelikte bir şikayetimi yorum
olarak size iletmiştim.

Kolay gelsin.

--
Furkan Duman