[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008- Kurulum ekranı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 16:34:12 EEST

Arkadaşım
ekran kartınızdan kaynaklanan bir durum gibi gözüküyor. Kurulumda ik yol
takip edebilirsiniz.
1 - Mausunuzun imlecini ekranın altına sağına soluna ufak tıklamalar ile
görüntüyü kaydırarak ilk önce kabul ediyorumu işaretleyerek imleci alt ve
sağa tıklatarak ilerle sekmesi ile devam ederek kurulumu gerçekleştirdikten
sonra ekranınızın desteklediği çözünürlüğü xorg.conf dosyasına
ekleyerek.veya tasmadan ekran kartınızı yükleyip sistemi yeniden başlatarak

2 - Kurulumda  Ctrl + veya Ctrl - tıklayarak ekran çözünürlüğünüze en yakın
olanı ile kurulumu tamamlamak.
Kolay gelsin

04 Temmuz 2008 Cuma 16:14 tarihinde hakan yılmaz <lionhearted-88 at hotmail.com>
yazmış: