[Pardus-kullanicilari] terminalde "su" kesik

Mustafa YILDIRIM my at erciyes.edu.tr
4 Tem 2008 Cum 10:47:03 EEST

Fatih Aşıcı wrote:
> 03 Tem 2008 Per tarihinde, my at erciyes.edu.tr şunları yazmıştı:
>
> Bu anlattıklarınız beklenen bir davranış. Yetkili olmayan kullanıcı bu
> komutlar ile parola girse bile yetki alamaz.
Ben ofisimde OpenSUSE 10.3 x86-64 kullanıyorum. Kullandığım
kullanıcıyada yetki verdiğimi hatırlamıyorum (hatta susede böyle birşey
varmı onuda bilmiyorum). Ama terminalde "su" kesik değil. :D Bana garip
gelmesinin sebebi buydu. Pardus 2007.3 dede böyle bir durum ile
karşılaşmamıştım. (Belkide gözümden kaçtı yetki verme işlemi ondandır).

Neyse...

Selamlar
Mustafa YILDIRIM