[Pardus-kullanicilari] anakarttan gelen ses sorunu

yakup turgut y_turgut at hotmail.com
4 Tem 2008 Cum 09:45:44 EEST

iyi gunler,
Oncelikle bu buraya yazdigim ilk posta, yaptigim bir yanlislik ya da bi surc-i lisanim varsa affola.
Internette ve listede arama yaptim ama sorunuma verilen cevap var mi goremedim, o yuzden yaziyorum.
pardus 2008 kullaniyorum, bilgisayar dell inspiron 6400 dizustu bilgisayar, sorunum ise su: pardusta normalde hoparlorden
gelmesi gereken uyari sesleri anakarttan geliyor, mesela firefoxda ctrl+f deyip bir sey arattigimda eger aradigim sey yoksa uyari sesini
anakarttan veriyor. bunu duzeltmenin yolu nedir acaba, kmixdeki kanallari kapatmayi denedim, alsamixer e baktim ancak olmadi,
bu arada bu sorun pardus 2007 de bir zamandan sonra olustu, lineakd programini kurduktan sonra olabilir tam emin degilim.
alsamixer de 2007 surumunde 4 kanal gozukurken simdi sadece tek kanal gozukuyor konuyla alakasi var mi bilmiyorum ama bilgi eksikligi olmasin
diye yazdim.
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted