[Pardus-kullanicilari] TÜBİTAK-UEKAE Hukuk şeysi hakkında...

Kivanc GUMUSLER kivanc.gumusler at gmail.com
4 Tem 2008 Cum 03:38:49 EEST

Erkan Tekman,
TÜBİTAK Hukuk Müşavirliği'nin tabiriyle Pardus Kullanıcıları Derneği
adı altında faaliyet gösteren kişi ve kuruluşlar kimdir bilmem. Uyesi
veya kurucu uyesi olan hickimseyi tanimam. Fakat size birkac sorum
olacak.
TÜBİTAK UEKAE bunyesinde calismalarinizi surdurdugunuz Pardus projesi
ulusal degilmidir? Ulus milletinin yaptigi, veya yapmaya calıstigi
olusumdan nedir bu korku? Ha! Bunlara cevap vermeden arkadaslarinizdan
grupdan uzaklastirilmami isteme hakkiniz sizde saklidir. Pardus'un her
hakkinin sizde(TÜBİTAK UEKAE) sakli olduğunu sandiginiz gibi!
Unutmadan, asagida alintisini yaptigim yaziniza -veya musavirliginizin
yazisi demek daha dogru olur- bir dortluk de ben yazmak isterdim de o
dortluge uzaklastırma veren benimkine yasal sorusturma actirir diye
korkuyorum. Sunuda belirteyim; Hukukcularinizdan degil, bu projenin
adinin bu ve bunun gibi ozgur yazilim felsefesini baltalayan
uygulamalarla kirletilmesidir korkum...

--
Kivanc GUMUSLER