[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 30, Konu 32

somewhere in time zirzoopzibidi at gmail.com
3 Tem 2008 Per 14:14:41 EEST

Israrlı bir PARDUS 2008 kullanıcısı olarak aradığım birçok şeyi Pardus 2007
de zaten bulmuştum. Yeni sürümün daha hızlı ve iyi çalışmasını beklerken
daha önce 2007 de hiç başıma gelmeyen hatalar oluşmaya  başladı. Pardus' da
da oynanabilen en güzel oyunlardan biri olan "Urban Terror "  de cURL
kütüphaneleri yüklenemedi hatasıyla karşılaşıyorum. Bu oyundaki bir çok
farklı "map" in yüklenememesi anlamına geliyor. Paket yöneticisinde
baktığımda "curl" ün yüklü görünüyor.  Yeni libcurl ve curl' ü ayrıca
internetten bulup  yükledim. Değişen bir şey olmadı.
Bunun için bir çözüm var mı?

Saygılarımla