[Pardus-kullanicilari] su ve su -

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
3 Tem 2008 Per 13:55:23 EEST

Ben bilgisayarımda usb modem kullanıyorum.Bu durumda evde bilgisayarımı
kullanmak isteyen benden başka  birine root şifremi vermek zorundayım değil
mi?

Ben bile hem kurulumda hem de tasmada kendime yönetici yetkileri verdiğim
halde root olmadan yani "su -" komutu ile başlamadan internete
bağlanamıyorum."su" komutu ile root olduğumda başladığımda ve ardından
bağlanmak için "br2684ctl -c 0 -b -a 8.35" komutunu verdikten sonra "bad
command uyarısı" alıyorum. 2007 de ise böyle bir sorun yoktu.

Bu konuda yardım ve önerilerinizi alabilir miyim?

 From: "Emre ERENOGLU" <erenoglu at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] su ve su -

birisi ortam degiskenlerini yukluyor root icin (su -), digeri ise (su) sizin
kullanicinizin ortam degiskenleri ile devam ediyor.

Emre