[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcıları Derneği

Ceyhun Ganioğlu ceyhun at likya.net
3 Tem 2008 Per 10:19:01 EEST

Sevgili Dostlar,

Dünden beri Akın Bey'le yaptığımız tatlı sert tartışmadan dolayı grupta
oldukça fazla yer tuttum. Dolayısıyla daha fazla uzatmadan konuya gireyim.

Güne siz Pardus kullanıcıları için sevindirici olacağını düşündüğüm bir
haber vermekten büyük mutluluk duyuyorum. Pardus'un gelişimi ve
kullanıcılara daha etkili bir destek ortamı sağlanması ile ilgili, büyük
fayda sağlayacağını düşündüğüm Pardus Kullanıcıları Derneği kuruldu. Web
sitesi şu anda yapım aşamasında ve yakın zamanda www.pkd.org.tr adresinde
olacak. Üyelik istekleriniz ve sorularınız için pkd at pkd.org.tr adresine
ulaşabilirsiniz.

Pardus'u daha ileri götürme ve kullanıcılara daha fazla yardım sağlama
konusunda geliştirici ekibin ve diğer bağımsız platformların yükünü oldukça
hafifleteceğini düşünüyorum.

Bu arada yazdığım maili okudum da. Sanki kurucu üyeymişim gibi yazmışım. Ben
daha üye olmadım derneğe ama en kısa sürede olacağım. :)

Sevgiler, saygılar
Ceyhun Ganioğlu