[Pardus-kullanicilari] Grupda Pardus RC2 görüntüsü

muhammed at akademilinux.com muhammed at akademilinux.com
3 Tem 2008 Per 08:50:06 EEST

Sisteminizi başarıyla yükseltmişsiniz. Grub ayarlarını elle de
düzeltebilirsiniz.
Pardus > Tasma > System > Boot Manager > Edit Entry > Title (Burda ki Title
yi istediğiniz gibi değiştreblirsiniz :D , RC2 silin mesela)
(ingilizce Pardus kullandığımdan yolları ingilizce yaptım. Eğer
olurda bulamazsanız yine yardım edebilirim.)
Gerekli değişiklik yapıldıktan sonra bir sonra ki açılışta durum
düzelecektir.

Günaydınlar,
Muhammed ER.