[Pardus-kullanicilari] goruntu gitmesi

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
2 Tem 2008 Çar 17:44:27 EEST

Herkese tesekkurler, su ana kadar yazılanları yaptım ve sorun -simdilik- ortadan kalkyı gibi, eger  farklı bir gelisme olursa gene yardımlarınzı rica edecegim.kpowersave ayarlarından su anda halloldu gibi ama bekleyip gormek lazım.gene de Pardus 2008 in Ram kullanımının bir incelenmesi lazım, bana biraz cok gibi gozuktu. Sunu da belirtmem gerekir ki 2008 i kurduktan sonra yazıcımı takar takmaz tanıması enfesti- aman nazar degmesin (knazar :) )- (2007 tanımıyordu).ağ problemi ile ilgili cevaplarınızı da bekliyorum. cevap yazan heeeeeeerkese tesekkurler.

cozumu de yazayım: ilkonce powersave de calısma modu secili gelmemis, oradan performansı sectim (boylece daha once kapalı olan bazı ayarlar acılmıs oldu), sonra da guc denetiminden aktiflestirmeyi sectim (ki performans ı secmeden once acık olmayan buydu), burada herseyi kapalı hale getirdim. Bekliyoruz bakalım simdilik hersey normal gozukuyor.

tekrar sagolun.