[Pardus-kullanicilari] goruntu gitmesi

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
2 Tem 2008 Çar 17:31:58 EEST

Bahsettiginiz iki sorun da kapali kodlu ve/veya gizli protokollerle ilgili.
Flashplayer Adobe sagolsun ne yazik ki kapali kodlu, gelistiricilerimiz ve
biz dokunup duzeltemiyoruz. MSN'de webcam yine Microsoft'un webcam
protokolunu saklamasi sonucu geri-muhendislik ile zar zor bulujnup
calistirilabiliyor.

Ben bir kararsizlik oldugunu dusunmuyorum, gayet iyi calisiyor bende. TAbii
ki linux'lar genelde dinamik sistemlerdir, devamli gelistirilirler,
guncellemeler cikar vs. vs.

Emre