[Pardus-kullanicilari] Yeni Kullanıcıya yardım

Orhan Gültekin orhanyg at gmail.com
2 Tem 2008 Çar 14:25:39 EEST

Elinizde ki paketi pisi paketine dönüştürmeniz için biraz daha deneyim sahibi
olmanız gerek ki ne yalan söyleyim dediğiniz şeyi bende yapamıyorum. Elinizde
ki paketi bana mail olarak atarsanız (gruba değil) bakar elimden gelirse
yardımcı olmaya çalışırım.

Wednesday 02 July 2008 Tarihinde 14:01:39 yazmıştı: