[Pardus-kullanicilari] Yeni Kullanıcıya yardım

Mihran pardus at imuart.com
2 Tem 2008 Çar 12:04:58 EEST

Arkadaşlar ben hep XP kullanmıştım ilk kez linux yükledim o da PARDUS.
Çok hoşuma gitti kalıcı olarak kullanmaya kararlıyım.
Ancak elbette bazı sorunlar (bilinmeyenlerden dolayı) yaşıyorum.

Benim bir radyo yayınım da vardı ama PARDUS a geçince yayın yapamaz oldum.
Sam2 ve 4 kullanıyordum son olarak aynı zamanda shotcast da yüklü idi PARDUS
ortamına SAM kuramadım wien ile denediğim halde bende
shoutcast-1-9-4-linux-glibc6 buldum fakat bunu da kuramıyorum.
Paket yöneticisi ile açmaya çalışıyorum fakat paket yöneticisine onu
gösteremiyorum ne yapmam nasıl yapmam lazımsa bana yardımcı olabilirseniz
memnun olurum.
Dediğim gibi en acemi linux ve PARDUS kullanıcısıyım aman unutmayınız :)

sevgi ve saygılarımla.

Mihran