[Pardus-kullanicilari] Hotwayd ve Xinetd servisi

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
2 Tem 2008 Çar 10:59:27 EEST

Wednesday 02 July 2008 Tarihinde 09:57:22 yazmıştı:
> Dostlarım
> Eskisinde hotmail hesabımı kmail den "hotwayd" programı ile
> kullanabiliyordum Ancak 2008 de hotwayd için gerekli "xinetd" servisini
> bulamıyor,
> çalıştıramıyorum.
> Yoksa ayrıca xinetd yi yükleyip kurmak mı gerekiyor?
> Yardımlarınızı bekliyorum.
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

xinetd depolara daha girmemiş. ben çözüm olarak devel deposundan derledim. şimdilik sorun görünmüyor.
derlemek için bir konsol ekranı açın
sudo pisi bi http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/server/xinetd/pspec.xml
komutu verin.  sorduğu parola kullanıcı parolanız. daha sonra sudo pisi it xinetd-2.3.14-3.pisi
 komutu ile kurulumu yapın.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN