[Pardus-kullanicilari] Ses, Video ve Virtualbox Sorunları

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at hotmail.com
2 Tem 2008 Çar 09:06:46 EEST

Arkadaşlar anladığım kadarıyla çoğumuzda ses sorunu var. Ben de müzik dinleyemiyorum. Bunu yanında filmler de 10 saniye yürütüldükten sonra duruyor. İşin garibi yürüttüğüm ne kadar program varsa onlar da dondu. Ayrıca vitualbox'u kuramadım bir türlü.
Yakın zamanda bunlara bir çözüm bulunacak mı?

Şunu da söylemek istiyorum, 2008 gerçekten harika olmuş. :-)

Selamlar SAygılar.

Abdullah Karacabey

Testen Sie Live.com - das Zentrum Ihrer Online-Welt, das Sie mit aktuellen Nachrichten, Sport- und Wetterinfos und vielem mehr versorgt.
http://www.live.com/getstarted