[Pardus-kullanicilari] Qcad&Blender

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
2 Tem 2008 Çar 00:42:14 EEST

Sorunumun kalan yarısını da gene kendim çözdüm :)
Blender deki problem de tabi ki tahmin edileceği gibi "python 2.5"
(Benim için tahmin etmek biraz zor oldu ama )
Blender sitesinden pyton 2.5 uyumlu linux blender'i indirince çalışıyor.

http://download.blender.org/release/Blender2.46/blender-2.46-linux-glibc236-py25-i386.tar.bz2

Artık paketlemeyi becere bilirsem ne ala , beceremezsem ben de bu güzel 2008'i bize kazandıran geliştiricilerin paketlemesini bekleyeceğim artık.
Emeğinize sağlık. Kullandıkça daha çok zevk alıyor ve gurur duyuyor insan.

Kediciği sevmeye devam...

Saygılar...

Mustafa Cem ARMUTLU