[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcıları Derneği kuruldu

HostingALL - Müşteri Destek bilgi_islem at hostingall.org
1 Tem 2008 Sal 16:59:11 EEST

Pardus Kullanıcıları Derneği sadece Ankara damı var? Başka şehirlerde yokmu?
Mesela ben Antalya da oturuyorum ve Pardus çıktığından beri takip ediyorum
ama Linux bilgim çok az ve bu konuda yardım almadan kendi başınıza öğrenmek
oldukça zor. Mesela pardus u sadece kurup kullanıyorum. Program kurmayı
falan öğrendim, bazı ufak tefek şeyleri halledebiliyorum, ama gel gelelim
driver kurmak konusunda oldukça berbatım, şirkette pardus kullandırmaya
çalışıyorum ama driver kurmak gibi problemler bana çoğu yerde engel oluyor
ve öğrenip yapabileceğim bir arkadaş bulamıyorum kendime. Antalya da varsa
böyle bir yer mutlaka tanışmak isterim arkadaşlarla. En basitinden Bir
yazıcı tanıtmak istiyorum bunun için ne yapmam lazım, Xerox p16 diye
sürücüler pek yok piyasada yardım olabilecek arkadaş varmı?