[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 güncelleme

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
1 Tem 2008 Sal 16:43:40 EEST

Tuesday 01 July 2008 Tarihinde 16:24:43 yazmıştı:
> Windows'da upgrade her zman yapilabilir, sonuc ne kadar basarili tartisilir
> tbii. Debian turevelri ve ubuntu da benzer sekilde upgrade ediliyordu diye
> biliyorum.

Pardus 2007'de 2008'e geçiş, XP den Vista'ya geçmeye benzer bir şey aslında. Bildiğim kadarı ile tüm taban
sistem değişti, bir çok yeni özellik eklendi. Bu sebepten ötürü ilerde 2007'den 2008'e bir betik yolu ile
geçilse bile zaten tüm paketler baştan kurulacak. Bence 2008' geçmek için acele edenler, kullanıcı
dosyalarının bir yedeğini alsın ve yeni bir kurulum yapsın, şahsen ben öyle yaptım.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS