[Pardus-kullanicilari] Kurulum hatası

kayhan kaya kayhanky at gmail.com
1 Tem 2008 Sal 15:39:15 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
Her hangi bir çözüm önerisi gelmeyince tekrar etmek istedim. Günlerdir
uğraşıyorum ancak Pardus 2008 i kuramadım. CD yi önce 16X ardından 4X
hızlarında iki kez yazdırdım. Doğruluğunu kontrol ettim. Güvenli kipte
yüklemeye çalıştım. Her defasında  ilk kurulum ekranından sonra
-->could not find mount media
     /bin/sh; can't access tty;job control turned off  hatası alıyorum.
Anladığıma göre önceki pardus sürümlerinde ve başka linux sürümlerinde de
benzer hata mesajı alan çok kullanıcı var. Maalesef sorunu çözdüğünü
söyleyen yok.

Sistem bilgisi
İşlemci (CPU): AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+  Hız: 2.009,83 MHz
Toplam bellek (RAM):  528 MB
Ekran: NV34 [GeForce FX 5200]
Asus dvd writer