[Pardus-kullanicilari] Amsn'in yeni sürümü

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
1 Tem 2008 Sal 13:33:39 EEST

Gelistiriciler buraya goz ucuyla bakiyorlar, gozlerinden kacabilir.

En iyisi ogrenmek, bir hesap acacaksiniz once email hesabi acar gibi ya da
bu listeye uye oldugunuz gibi, sonra bu hesapla gireceksiniz, "yeni" isimli
linke tiklayacaksiniz, hata konusu olarak paketleri'i secip sonra hatali
paketi (amsn) sececeksiniz, ki yanlis bile secseniz olur, duzeltirler.
Sonra da sorununuzu yazacaksiniz.

Emre