[Pardus-kullanicilari] Pardus RDP TR sorunu

HostingALL - Müşteri Destek bilgi_islem at hostingall.org
1 Tem 2008 Sal 13:31:08 EEST

Merhabalar listeye bu şekilde mi mesaj gönderiliyor bilemedim ama sanırım
doğru yapıyorum. Pardus ile ilgili bir sorunum var 2007.3 versionunu
kullanıyorum sebebine gelince 2008 de ses ve birkaç sorun ile karşılaştım.
Şirketimizde 2003 server var, buna terminaller bağlanıyor, bende pardus ile
bağlanıyorum fakat pardus tan rdp EN olarak açılıyor, yani İngilizce
açılıyor ve tr karakterler bozuluyor. Bunu pardus düzeltmenin bir yolu var
mı? Windows dan yetkili kullanıcı olarak düzeltiyorum ama kısıtlı
kullanıcılarda açmam gerekiyor o zaman bu sorunu aşamıyorum. Linux istek
yaparken tr olarak yapsa benim için sorun kalmıyacak zannediyorum, yardımcı
olursanız sevinirim.