[Pardus-kullanicilari] Yazıcı için Uzman Yardımı

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
1 Tem 2008 Sal 11:31:56 EEST

Pardus 2007.3 sürümünde Canon LBP 2900 yazıcımı sorunsuz kullanabiliyordum. 2008'e geçtikten sonra bir konuyu çözemedim, yardımcı olursanız çok memnun olurum.

Canon sürücülerindeki bir hatadan dolayı her açılışta

"sudo /usr/sbin/ccpd start"

komutunu vermemiz gerekiyordu. Bu sorunu 2007.3 sürümünde etc/udev/rules.d içindeki 50-udev.rules dosyasını açarak "usb devices" bölümünün son satırından önce KERNEL=="lp*", RUN+="/etc/init.d/ccpd restart" ifadesini yerleştirerek çözmüştüm ama Pardus 2008'de aynı dosya yok ve diğerleri için yaptığım denemeler olumsuz sonuç verdi.

Pardus 2008'de bu işlemi nasıl yapabilirim?

Not: Pardus 2008 mükemmel olmuş, tüm emeği geçenlere teşekkürler

Fehmi YAZICI
Öğretim Üyesi