[Pardus-kullanicilari] fglrx/Ati-drivers sürücüsünü seçip yeniden başlatınca ekran gelmiyor .

Enis Akça enisakca at hotmail.com
1 Tem 2008 Sal 08:18:23 EEST

Merhaba Pardus 2008 kullanıyorum. 3b desteği istediğimden (orjinal ati sürücüsü)fglrx/Ati-drivers sürücüsü için> Ati-drivers paketini güncelleyip> görüntü yöneticisinde-> aygıtlar-> yapılandır dan fglrx/Ati-drivers sürücüsünü aktif yapıp> bilgisayarı yeniden başlatınca ekran gelmiyor.
ekranın(philips 107e5 17inç) güç ışığı(açma kapama) yanıp sönüyor ekran açık ama ekran gelmiyor simsiyah monitör kapalı gibi.
Ati radeon hd 2600 xt agp kullanıyorum. belki de ati sürücüsü hd 2600 xt nin agp sürümünü desteklemiyor olabilir diye düşünüyorum.

önyükleyiciden(grub1.5) pardusu seçiyorum sonra turuncu ekranda bir şey doluyor.

Bundan sonra masaüstü yükleniyor olan ekran kesiliyor daha gelmiyor.

güvenli modda açıp bu sürücüleri kullandığımda sorun vermiyor

Bunlar:
fbdev
radeon
radeonhd
vesa

ama bunları da kullanınca 3b desteği yok.

hatayı tekrar oluşturmam için görüntü yöneticisinde-> aygıtlar-> yapılandır dan fglrx/Ati-drivers sürücüsünü aktif yaparım.bilgisayarı yeniden başlatırım.

görüntü yöneticisinde-> aygıtlar-> yapılandır daki bilgisi
sürücü adı:fglrx/ati-drivers
ati-drivers
sürüm:8.493
Bu paketle beraber sistemimde (belki alakalıdır diye yazıyorum)
ati-control-center paketi de yüklü.
sürüm:8.493

Araştırdım çabaladım ama bir sonuca varamadım.
Bu durumda yapabileceğim bir şey var mı?Yardımlarınızı bekliyorum!!
teşekkürler.
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview