[Pardus-kullanicilari] 2008 ses sorunu

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
1 Tem 2008 Sal 00:29:33 EEST

tam olarak aynı değil ama benzer bir hata mesajı bende pardus 2007de çıkıyordu.
googleden şunu bulmuştum: (kimbilir, belkide yardımcı olur.)

laptopta kamera varsa onunla çakışma ihtimali var. bunu engellemek için
/etc/hotplug/blacklist dosyasına
snd-usb-audio satırını ekleyin. sistemi yeniden başlatın.

eğer kamera yoksa veya kamera var ve ilgili değişikliği yaptıktan sonra
değişiklik yoksa;
bir konsol açın root olarak alsaconf komutunu verin ve yönergeleri takip
edin.

30 Haziran 2008 Pazartesi 18:12 tarihinde Ufuk SATIR <ufkstr at gmail.com>
yazmış: