[Pardus-kullanicilari] Grub'da Windows XP ayari

Burak ASLAN cagriaslan at gmail.com
31 Oca 2008 Per 13:50:34 EET

Az önce bunu da denedim yalnız yine de wrong device selected hatasını
vermeye devam ediyor. Ben ilk pardusu kurarken grub u nereye yükleyim gibi
bi soru gelmişti onu pardusun yüklü olduğu bölümün başına olarak seçtim.
Acaba sorunlar burdan mı kaynaklanıyor. Eğer öyleyse nasıl yeniden bunu
düzenleyebilirim. Grub kurtarmakla alakalı bir döküman var wiki de acaba onu
yapmam bana fayda sağlar mı?

teşekkür ederim ilgilenen arkadaşların hepsine

31.01.2008 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: