[Pardus-kullanicilari] pardus ile C# ASP yazılır mı?

onur monuratci at msn.com
31 Oca 2008 Per 10:45:59 EET

Arkadaşlar linux için Mono projesini duydum paketleri kurdum fakat konsoldan çalışan bir derleyici sanırım.
Pardus ile ASP sayfaları oluşturmak  istiyorum ve Linux Serverların ASP desteklediğini duydum. Pardus ta bir derleyici varmı?
(Sadece ASP değil C# ASP.net derleyebilecek)
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted