[Pardus-kullanicilari] sorunsuz kurulum ama grub yok

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
31 Oca 2008 Per 10:02:12 EET

Merhabalar,

Evdeki 2 adet bilgisayara sorunsuzca Pardus kurduktan sonra kendime gelen
güvenle işteki bilgisayarıma da Pardus kurdum. Kurulum sorunsuz geçti.
Grub'u da açılış diskinin başına önerildiği gibi işaretledim. 2 adet HD var.
1. HD de windows, 2. HD de ise Pardus kurulu. İnandığım kadarıyla da grub 1.
HD de.

Şimdi benim ethernet kartım Attansic L2 olduğu için Live Cd ile açsam
bile(pardus dosyalarını görebilmek için) internete bağlanamıyorum zira
Attansic pisi sini Live Cd ile yükleyemedim.

İlk sorum grub'un başına  sizce ne gelmiş olabilir? 2. soru ise nasıl
düzeltebilirim.

Şimdiden çok teşekkür ederim..

--
Gokhan Yurdusev