[Pardus-kullanicilari] pardus açılış sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
31 Oca 2008 Per 09:41:26 EET

Onur bey tekrar merhaba,
xorg.conf sildikten sonra tum umutsuzluguma ragmen bir de
xorg.conf.orig-0 dosyasini ve de ati-driver......run dosyasini sildim
ve de acilista grub ekreninda kernel satirini daha once ki gibi sadece
command promt olacak sekilde sildim ...ve de surpriz...artik ekran
kararmiyor....komut satirindan islem yapabiliyorum ama X ortaminda
acmam mumkun degil yine kitleniyor...komut satirindan yapabikecegim
birsey varmidir?
Bu arada ekran kartimin ati suruculerini yuklemistim ve de sorunsuz
calisiyordu.

--
Sent from Gmail for mobile | mobile.google.com

Gokhan Yurdusev
gyurdusev at gmail.com