[Pardus-kullanicilari] RE: Selam creative vista 7.1 live 24-bit ses kartım var yardım lütfen

Serhan Cengiz enragedspy0 at hotmail.com
30 Oca 2008 Çar 23:02:45 EET

Yanlız şöyle bir durum var bende hoparlör işarti çıkkmıyor.

Date: Wed, 30 Jan 2008 22:58:19 +0200From: aladagemre at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Selam creative vista 7.1 live 24-bit ses kartım var yardım lütfenMerhaba,Öncelikle sağ alt köşede bulunan saatin yanında hoparlör işareti mevcut. Bu işarete tıklayarak sesin kapalı olup olmadığını denetleyin. Çözüm olmazsa,Pardus->Programlar->Sistem->Konsole'u açıpsu komudunu verdikten sonra yönetici (root) parolanızı girin.Sonra alsaconf komudunu verin ve çıkan sorulara uygun(genelde e harfi ile) cevapları vererek ilerleyin, bakalım düzelecek mi.
30.01.2008 tarihinde Serhan Cengiz <enragedspy0 at hotmail.com> yazmış:

Merhaba amatör olarak pardus kullanıyorum kısacası pardus konusunda deneyimsizim faat ses kartım ı tanıtamadım bilgisayarımda pardustan ses alamıyorum . Ses kartım Creative Vista 7.1 Live 24-bit yardımcı olabilecek olan biri varsa çok sevinirim iyi çalışmalar.

Shed those extra pounds with MSN and The Biggest Loser! Learn more._______________________________________________Pardus-kullanicilari e-posta listesiListeden çıkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın.Listeye iletmek istediğiniz soruları  Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.-- Ahmet Emre Aladağhttp://www.emrealadag.com
Climb to the top of the charts! Play the word scramble challenge with star power.
http://club.live.com/star_shuffle.aspx?icid=starshuffle_wlmailtextlink_jan