[Pardus-kullanicilari] pardus açýlýþ sorunu

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
30 Oca 2008 Çar 18:40:28 EET

Sevgili Onur Bey,

Konu hakkında bir güncelleme yapmak istiyorum. Hikayenin başında Çalışan CD
Lynx den açılmıyor demiştim ama yanılmışım. Şu anda o CD den açıp yazıyorum.
Sorunsuz bir şekilde açılıyor ve de tüm aygıtlar sorunsuz çalışıyor.

Sanırım tekrar kurulmuş sistemde bir sorun aramak gerekecek ya da aklınıza
başka bir yol olasılık geliyorsa lütfen paylaşın.

Kolay gelsin...

28.01.2008 tarihinde Gökhan Yurdusev <gyurdusev at gmail.com> yazmış: