[Pardus-kullanicilari] Linux Komutları

turgay alp baymy929 at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 20:57:21 EET

Sayın yönetici
2002 yılından itibaren Linux işletim sistemine merak saldım ve ara ara da
olsa kullanmaya çalıştım.Sanırım 1 yıldan beri de Pardus Kullanıcıları
Listesine üyeyim.Listede paylaşılan problem ve çözümlerinin hemen hemen
tamamında konsoldan verilen komutlar yardımıyla problem tanımı ve çözümü
yapılmaktadır.Ancak benim gibi acemi kullanıcılar için bunları takip etmek
ve komutları akılda tutmak çok zor olmaktadır.Bu haldeyken benim Linux ve
Pardus konusunda naçizane bir önerim olacak;

Önerim şudur: Linux komutlarının listesini ve ne işe yaradıklarını kısa
notlarla derli toplu olarak öğreten, her zaman elimizin altında bulunması
gereken bir kılavuz bu sitede yayınlanamaz mı?

Eğer yayınlanırsa benim seviyemdeki birçok kullanıcıya çok büyük yardımı
olacağı inancındayım.

Herkese çalışmalarında başarı dileklerimle.